• Do pobrania

          • mLegitymacja

          • Przypominamy, iż nasza szkoła przystąpiła do programu mLegitymacja. Uczniowie mają możliwość bezpłatnego korzystania z Generatora Zdjęć do mLegitymacji.

             

            https://passport-photo.online/pl/zdjecie-do-mlegitymacji

             

             

            Aby uruchomić mLegitymację uczniowie muszą posiadać telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0.

            Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wydano wcześniej tradycyjną wersję dokumentu. Okres ważności mLegitymacji jest tożsamy z okresem ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności „tradycyjnej” legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana. Szkoła będzie mogła unieważnić dokument także w przypadku utraty mLegitymacji z powodu uszkodzenia, niepoprawnego działania, czy zgubienia urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana.

             

            Aby uruchomić mLegitymację należy:

            1. Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji do pobrania  na dole strony. Wnioski prosimy składać w sekretariacie szkoły.

            2. Wysłać na adres sekretariatu: sekretariat@sp1.jozefow.pl jako załącznik zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG w rozmiarze do 5 MB, podpisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą.

            3. Pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin.

            4. Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.

             

            Szczegółowe informacje w plikach do pobrania:

            1. Procedura_wydania_mLegitymacji_w_SP1.pdf

            2. wniosek_o_wydanie_mLeg..docx

            3. wnosek_o_anulawanie__mLeg..docx

            4. Instrukcja-instalacji-mLegitymacji-dla-uczniow.pdf

            5. Regulamin_uslugi_mLegitymacja_szkolna_w_Aplikacji_mObywatel.pdf