• mLegitymacja

        • Przypominamy, iż nasza szkoła przystąpiła do programu mLegitymacja. Uczniowie mają możliwość bezpłatnego korzystania z Generatora Zdjęć do mLegitymacji.

           

          https://passport-photo.online/pl/zdjecie-do-mlegitymacji

           

           

          Aby uruchomić mLegitymację uczniowie muszą posiadać telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0.

          Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wydano wcześniej tradycyjną wersję dokumentu. Okres ważności mLegitymacji jest tożsamy z okresem ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności „tradycyjnej” legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana. Szkoła będzie mogła unieważnić dokument także w przypadku utraty mLegitymacji z powodu uszkodzenia, niepoprawnego działania, czy zgubienia urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana.

          Aby uruchomić mLegitymację należy:

          1. Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji do pobrania  na dole strony. Wnioski prosimy składać w sekretariacie szkoły.

          2. Wysłać na adres sekretariatu: sekretariat@sp1.jozefow.pl jako załącznik zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG w rozmiarze do 5 MB, podpisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą.

          3. Pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin.

          4. Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.

           

          Szczegółowe informacje w plikach do pobrania:

          1. Procedura_wydania_mLegitymacji_w_SP1.pdf

          2. wniosek_o_wydanie_mLeg..docx

          3. wnosek_o_anulawanie__mLeg..docx

          4. Instrukcja-instalacji-mLegitymacji-dla-uczniow.pdf

          5. Regulamin_uslugi_mLegitymacja_szkolna_w_Aplikacji_mObywatel.pdf