MENU

MENU

    Sekretariat

    mLegitymacja

    Aby uruchomić mLegitymację uczniowie muszą posiadać telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0.

    Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wydano wcześniej tradycyjną wersję dokumentu. Okres ważności mLegitymacji jest tożsamy z okresem ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności „tradycyjnej” legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana. Szkoła będzie mogła unieważnić dokument także w przypadku utraty mLegitymacji z powodu uszkodzenia, niepoprawnego działania, czy zgubienia urządzenia mobilnego, w którym była przechowywana.

    Aby uruchomić mLegitymację należy:

    1. Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji do pobrania  na dole strony. Wnioski prosimy składać w sekretariacie szkoły.
    2. Wysłać na adres sekretariatu: sekretariat@sp1.jozefow.pl jako załącznik zdjęcie legitymacyjne w formacie JPG w rozmiarze do 5 MB, podpisane w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą.
    3. Pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin.
    4. Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.

     

    Szczegółowe informacje w plikach do pobrania:

    1. Procedura_wydania_mLegitymacji_w_SP1.pdf
    2. wniosek_o_wydanie_mLeg..docx
    3. wnosek_o_anulawanie__mLeg..docx
    4. Instrukcja-instalacji-mLegitymacji-dla-uczniow.pdf
    5. Regulamin_uslugi_mLegitymacja_szkolna_w_Aplikacji_mObywatel.pdf

     

    Aktualności

    Kontakt

    • Szkoła Podstawowa nr 1 im. Olofa Palmego
      ul.Mickiewicza 11, 05-420 Józefów
    • (22) 789-21-12
      (22) 789-14-95
      (22) 789-18-23

    Mapa