MENU

MENU

    Stołówka

    Aktualności

    INFORMACJA


    Informuję ,iż osoby które nie złożyły deklaracji w wyznaczonym terminie(19.10.2021) w sprawie zmiany posiłku (cały obiad, drugie danie ,zupa). Od 02.11.2021 będzie naliczone DRUGIE DANIE zgodnie z deklaracją złożoną we wrześniu.

    Intendent Agnieszka Wojda

    OPŁATA ZA OBIADY W LISTOPADZIE 2021

    WYNOSI:

    CAŁY OBIAD-19dni*6,00=114,00zł
    DRUGIE DANIE –19dni *4.5O =85,50zł
    ZUPA-19dni*1,5=28,50zł
    WYŻYWIENIE – 20 dni * 8,50 = 170,00zł

    TERMIN PŁATNOŚCI DO 10.11.2021

    Intendent
    Agnieszka Wojda

     

    INFORMACJA DLA RODZICÓW DOTYCZĄCA OBIADÓW

     

    INFORMACJA DLA RODZICÓW DOTYCZĄCA OBIADÓW od 2 listopada 2021 r.

     

    Szanowni Państwo,

    od 2 listopada 2021 r. będą wydawane podczas posiłku dwa dania (zupa i drugie danie).

    Wychowawcy na godzinach wychowawczych (od 11.10. do 15.10.) przekażą dzieciom nowe deklaracje na rok szkolny 2021/22 (w wersji papierowej).

    Proszę o wypełnienie i przekazanie deklaracji papierowych poprzez dzieci do wychowawców do 19 października 2021 r.  

     

    Opłata za zupę – 1,50 zł

    Opłata za drugie danie - 4,50 zł

    Opłata za dwa dania – 6,00 zł

    Oddział przedszkolny - 8,50 zł

     

    Opłata za obiady za listopad do 10 listopada.

    Zgodnie z wyborem rodzica/pełny obiad, drugie danie, zupa/

     

                                                               Intendent Agnieszka Wojda

     

     

    OPŁATA ZA OBIADY W PAŹDZIERNIKU 2021

    WYNOSI:

     

    DRUGIE DANIE – 21 dni *4.5O = 94,50 zł

    WYŻYWIENIE ZERÓWKI – 21 dni * 8,50 = 178,50 zł

     

    TERMIN PŁATNOŚCI DO 10.10.2021

     

    Numer konta:

    BS Karczew 68 8023 0009 2004 0008 7229 0004

     

    W związku z panującą  epidemią COVID-19 informuję, że deklaracja na obiady na rok szkolny 2021/2022 będzie przyjmowana:

    od 1 do 3 września 2021 w godzinach 7-15;                                               

    Deklaracje papierowe prosimy składać do przygotowanej skrzynki usytuowanej w przedsionku szkoły.                                                     

    Deklaracje elektroniczne prosimy przesłać na adres e-mail:                            

    intendent@sp1.jozefow.pl             

    Deklaracja jest umieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce Stołówka.                          

    W przypadku niezgłoszenia dziecka w wyznaczonym powyżej terminie ,uczeń w bieżącym miesiącu nie będzie mógł korzystać ze stołówki szkolnej.

    Posiłkiem, który będzie wydawany jest  DRUGIE DANIE.

     

     

     

    INTENDENT

    AGNIESZKA WOJDA

    Aktualności

    Kontakt

    • Szkoła Podstawowa nr 1 im. Olofa Palmego
      ul.Mickiewicza 11, 05-420 Józefów
    • (22) 789-21-12
      (22) 789-14-95
      (22) 789-18-23

    Mapa