???
Udział szkoły w projekcie dofinansowanym z Funduszy Europejskich we współpracy z Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
W roku szkolnym 2019/20 Aneta Kunert nauczyciel biologii realizuje projekt Rozwój kompetencji matematyczno-przyrodniczych uczniów. II etap edukacyjny Mazowieckiej Akademii Rozwoju Kompetencji Pracowników Instytucji Wspomagania, którego rolą jest system doskonalenia i wszechstronne wspieranie nauczycieli. Popularyzacja nowych koncepcji pedagogicznych, innowacyjne rozwiązania programowe i metodyczne.
Celem Projektu MARKPIW jest poprawa funkcjonowania systemu wspomagania na terenie województwa mazowieckiego, w szkołach w obszarach decydujących o przygotowaniu uczniów do funkcjonowania w życiu zawodowym i społecznym poprzez objęcie kompleksowym i wysokiej jakości wsparciem szkoleniowo-doradczym .
Projekt realizowany jest w wyniku Konkursu otwartego nr POWR.02.10.00-IP.02-00-007/17 nt. Szkolenie i doradztwo dla pracowników systemu wspomagania pracy szkoły oraz trenerów z zakresu kompetencji kluczowych uczniów niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, nauczania eksperymentalnego, właściwych postaw oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia.
Czas realizacji: od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2020 r.
W ramach Projektu MARKPIW realizowane są zadania:
*Doskonalenie pracowników instytucji wspomagania i trenerów indywidualnych z nimi współpracujących.
*Przeprowadzenie procesu wspomagania szkół.
*Projekt będzie realizowany równolegle do działań podejmowanych przez MEN w obszarze Zintegrowanych Ram Kwalifikacji;
*Przygotuje uczestników do ubiegania się o certyfikat w zakresie jednej z kwalifikacji cząstkowych wchodzących w zakres kwalifikacji trener oświaty.
*Uczestnicy na zakończenie każdego Cyklu poddadzą się walidacji w zakresie kompetencji cząstkowej wspomaganie szkoły.